Banca Transilvania si Google au anuntat, marti, lansarea campaniei "Prietenul Google", promotie prezentata drept o premiera pe piata romaneasca, prin care banca ofera clientilor din sectorul IMM care apeleaza la un produs al sau un voucher in valoare de 150 de lei, destinat promovarii afacerilor respective prin serviciul Google AdWords.

Comunicatul il citeaza pe Hernandez Gallardo, Head of New Markets, EMEA Google, care descrie aceasta premiera pe piata romaneasca drept "o oportunitate de a lucra mai deschis cu companiile si cu diferite institutii, dar si de a contribui astfel la dezvoltarea rapida a spatiului digital, incluzand serviciile e-commerce si marketingul online".

Campania Bancii Transilvania se adreseaza clientilor Abonamentului Bancar IMM, un produs al bancii, precum si micilor intreprinzatori care vor sa-si promoveze website-ul prin intermediul Google AdWords. Aceasta este o platforma de publicitate online prin care clientii isi pot plasa reclame de tip anunt, afisate in motorul de cautare Google in momentul in care un utilizator cauta un cuvant-cheie ales de client.

In comunicat este citat si Robert C. Rekkers, director general Banca Transilvania, potrivit caruia "comunicarea integrata a Bancii Transilvania tine cont de potenţialul tot mai mare al mediului online, în acesta regasindu-se o parte considerabila a mesajelor sale".

Exemplu oferit de banca, despre conditiile si modul de functionare a acestei promotii

  • De pilda, o firma care detine un magazin de electrocasnice, foloseste Abonamentul Bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firma si beneficiaza de un voucher va folosi respectiva suma pentru promovarea afacerii prin Google AdWords. Intr-o prima faza, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunturile, iar compania va licita o anumita suma pentru fiecare termen ales. De fiecare data cand cineva va cauta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afisat si anuntul-reclama al firmei respective.

Publicitatea firmei poate sa apara si in cadrul siteurilor ce contin reclama furnizata de Google, in anumite conditii, iar plata se face in sistem "pay per click".

Banca anunta, totodata, ca "firmele mici si mijlocii care nu au inca un website pot sa-si construiasca unull gratuit, gazduit de Banca Transilvania".