Dacia este brandul romanesc cu cel mai mare impact in randul consumatorilor romani, potrivit unei cercetari ce plaseaza Nokia pe primul loc in randul brandurilor internationale de mare impact. IAB Romania anunta ca-si intensifica actiunile de comunicare cu ajutorul unui secretar executiv, post nou infiintat. Acoperirea Twitter in mass media americane a valorat 48 de milioane de dolari in ultima luna. Iar Bayer isi consolideaza contul global de publicitate.

  • Nokia este brandul international cu cel mai mare impact in randul consumatorilor din Romania, potrivit clasamentului High Impact Brands 2009, realizat de compania de cercetare Synovate pentru revista Biz, dupa cum anunta Strategic.ro. Nokia este urmata in acest clasament de BMW, Mercedes si Coca Cola. Brandul romanesc cu cel mai mare impact in tara este Dacia, urmat de Arctic, Aro si Borsec.  
  • IAB Romania a anuntat numirea Ioanei Anescu in pozitia de secretar executiv al asociatiei, post nou infiintat. Potrivit IAB, "prin aceasta colaborare se urmareste intretinerea unei mai bune comunicari cu membrii si partenerii" asociatiei, imbunatatirea comunicarii publice privind actiunile IAB si a comunicarii intre IAB Romania si alte filiale ale IAB.
  • Acoperirea oferita de mass media platformei de microblogging Twitter, doar in ultima luna, valoreaza circa 48 de milioane de dolari, potrivit serviciului american de monitorizare de presa VMS, citat de Advertising Age. Potrivit sursei citate, televiziunea a acoperit 54% din "valoarea de PR" a Twitter, ziarele - 37%, iar revistele - 5%. Reprezentantii VMS citati de Advertising Age spun ca in mediul online relatarile despre Twitter au fost considerabil mai numeroase decat cele referitoare la Google.
  • Grupul farmaceutic Bayer AG a lansat un amplu proces de revizuire a contului sau global de publicitate, evaluat la peste 1 miliard de dolari, anunta Advertising Age. Sursa precizeaza ca este de asteptat ca acest proces sa dureze cateva luni si ca bugetul de publicitate al Bayer a ramas relativ neschimbat pe parcursul crizei economice. Anul trecut, numai in SUA Bayer a cheltuit aproape 450 de milioane de dolari pentru promovarea produselor sale.