Frank Digital, divizia online a agentiei de consultanta Frank, a castigat contul pentru comunicarea online de marketing si brand a Romtelecom, in urma unui pitch organizat la sfarsitul lunii mai, urmand sa realizeze si sa implementeze strategia companiei pe acest domeniu, a anuntat marti agentia. Frank Digital va gestiona intreaga strategie online, inclusiv partea de creatie si design, pentru zonele de e-commerce si marketing si va realiza pentru Romtelecom programul de marketing afiliat si platforma aferenta.

Frank Digital a demarat deja mai multe proiecte online pentru Romtelecom, cum ar fi noul site al operatorului, unde se pot comanda direct peste 200 de produse, si site-ul dedicat festivalului BESTFEST.

"Dupa finalizarea primelor proiecte pentru Romtelecom, suntem incantati sa continuam colaborarea si sa oferim consultanta online strategica", a declarat Iulia Orzan, Project Leader pentru contul Romtelecom al Frank Digital.

Frank Digital, parte din grupul Frank, ofera consultanta in domenii precum strategie, managementul campaniilor online, concept de creatie si design, dezvoltare web, software si dezvoltarea bazelor de date, sisteme si retea de intretinere, precum si marketing online. Portofoliul de clienti al agentiei cuprinde companii precum: Romtelecom, Asirom, Skoda, Mobile News, Sprider si Olympus.