Oferta asocierii SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL Ministerul Turismului a fost desemnata castigatoare in cazul licitatiei organizate, in 20 iulie, de Ministerul Turismiului pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne ”Turist in Romania”. Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV , Realitatea TV si Antena 3.

Potrivit ofertei, vor fi difuzate spoturi de 30 de secunde pe primul post de televiziune generalista si pe primele doua canale tv de stiri, selectate in functie de audienta. "Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 – primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata intr-un comunicat al Ministerului Turismului.

Campania ”Turist in Romania” se va derula pe cele trei canale in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.

"Clasamentul ofertantilor a fost intocmit prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei. Castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei). Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei,echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema", se mai arata in comunicat.