Grupul de servicii de marketing Chime Communications sfideaza criza, anuntand un profit in crestere in primele sase luni ale anului in curs. Marketing Magazine scrie ca Vodafone si-a mutat contul global de creatie de la agentia BBH la agentia argentiniana Santo. Iar Marketing Charts citeaza marturii privind eficienta campaniilor pe Twitter.

  • Grupul de servicii de marketing Chime Communications a anuntat o crestere cu 4% a profitului in primele sase luni ale acestui an. Profitul s-a ridicat, potrivit Brand Republic, la 8,5 milioane de lire sterline, un record pentru aceasta companie. Chime Communications a atribuit aceasta crestere consistentei conturilor noi pe care le-a obtinut, printre clientii sai numarandu-se Emirates si nPower. Tot Brand Republic noteaza ca acest grup si-a manifestat, totodata, interesul pentru "achizitii strategice", in vederea unui reviriment pe piata de marketing si comunicare.
  • Marketing Magazine scrie ca Vodafone si-a mutat contul global de creatie publicitara de la BBH la agentia argentiniana Santo, unde actionar majoritar este grupul de comunicare WPP. Sursa citata mentioneaza ca Santo si-a deschis un birou la Londra anul trecut, ca s-a ocupat, intre altele, de brandul Lux (Unilever) si ca in prezent lucreaza la campania globala de marketing a Coca Cola pentru CM 2010 din Africa de Sud. Marketing Magazine il citeaza pe David Wheldon, director in cadrul Vodafone, care a insistat ca BBH (Bartle Bogle Hegarty) va ramane agentia de creatie a Vodafone in Marea Britanie.
  • Campaniile de marketing pe platforma de microblogging Twitter au avut un efect palpabil asupra vanzarilor companiei Dell, au declarat reprezentanti ai acesteia, citati de Marketing Charts. Potrivit oficialilor Dell, contul pe Twitter al brandului Dell a determinat vanzari de 3 milioane de dolari in ultimii doi ani. Marketing Charts citeaza si reprezentanti ai platformei Moonfruit, potrivit carora numarul de abonati noi, intr-o singura luna, s-a dublat dupa o investitie de circa 16.400 de dolari in premiile oferite intr-o campanie pe Twitter. Aceeasi sursa citeaza, pe de alta parte, un recent sondaj LinkedIn Research Network-Harris potrivit caruia numai 8% dintre publicitari si consumatori cred ca platforme precum Twitter si Facebook sunt instrumente foarte eficiente de promovare.