Yahoo! lanseaza o campanie globala de marketing de 100 de milioane de dolari pentru a-si promova portalul web, ce ofera acum o serie de noi instrumente de personalizare a continutului, dar si pentru a-si improspata imaginea, scrie The Guardian. Campania urmeaza celei lansate de Microsoft pentru motorul sau de cautare, Bing, aminteste sursa citata.

Informatii despre noua campanie Yahoo! au fost vehiculate de presa incepand de luni. Potrivit Brand Republic, campania "It's Y!ou" este prima actiune majora de marketing a Yahoo! din ultimii ani, aceasta fiind dezvoltata de agentia Ogilvy si urmand sa se deruleze, intre altele, in SUA, Marea Britanie, India, Franta, Brazilia, Canada, Coreea de Sud si Taiwan.

Microsoft si Yahoo! au ajuns la un acord, anul acesta, sa colaboreze pe segmentul motoarelor de cautare, ceea ce permite Yahoo! sa se concentreze pe propriile platforme web, inclusiv portalul Yahoo.com, si pe serviciile sale de publicitate online, noteaza The Guardian. Sursa citata precizeaza ca noua pagina principala a Yahoo.com permite acum utilizatorilor acces la aplicatii suplimentare de acces la continut personalizat.