Vedeta de televiziune Teo Trandafir isi va relua emisiunea Teo Show din octombrie, de data aceasta ca producator independent, noteaza Pagina de Media. Emisiunea va fi saptamanala si va fi difuzata in acelasi timp pe 30 de posturi de televiziune locale din tara.

Potrivit sursei citate, show-ul este produs de firma Local TV Network, care il vinde catre 30 de posturi locale din toata tara. Compania are mai multi actionari, printre care si Teo Trandafir, si a fost fondata de un fost redactor sef adjunct de la Evenimentul Zilei, Bogdan Ionescu.

"Studioul produce emisiuni pentru televiziunile din teritoriu. Nu este nicio asociere cu vreunul dintre marile posturi comerciale. In afara de cele doua milioane de locuitori din Bucuresti exista o piata consistenta, de 20 de milioane de locuitori, si in tara", a spus Ionescu pentru paginademedia.ro.

Proiectul Local TV Network produce, pentru inceput, doua programe, ambele saptamanale: Teo Show si Pe gustul tau, o emisiune realizata de vedeta Kanal D Simona Patruleasa.

Update: "O socoteala grosiera ar fi asa: daca pentru o editie de Teo sau Patruleasa ai costuri de 1500-2000 de euro, formatul va deveni rentabil in retea daca 10-20 de televiziuni vor cumpara formatul respectiv cu 100-200 de euro pe difuzare. Sumele par a fi accesibile si, probabil, succesul ideii va depinde de distributie si statiile care vor cumpara asa ceva", comenteaza Iulian Comanescu pe blogul sau.

Teo Show va rula 90 de minute si se bazeaza pe formatul clasic consacrat de Teo Trandafir. Show-ul, spun producatorii, "va avea mai multa stralucire".