Toamna aduce noi promotii, concursuri, relansari si schimbarea preturilor de coperta in presa scrisa romaneasca, sumarizeaza Dan Tudoroiu pe blogul sau.

Dintre schimbarile notate pe blogul media_details:

  • In zona tabloidelor, Click si Cancan au lansat promotiile Clickmania (circa 240.000 euro), respectiv Cancaniada (aproape 60.000 de euro).
  • Gazeta sporturilor desfasoara pana in ultima parte a acestei luni promotia Sport'n Cash, in timp ce Pro Sport desfasoara, pana la sfarsitul lui noiembrie, promotia Valiza cu bani
  • Cancan si-a marit pretul de coperta de la 0,6 la 0,7 lei, Libertatea la fel; GSP a marit de mai mult timp pretul la 1,4; Romania libera - de la 1 leu la 1,4; Cotidianul nu si-a reluat colectia de literatura si a micsorat pretul de la 2 la 1,5 lei; Business Standard, care si-a schimbat grafica, a ridicat pretul de coperta de la 1,9 lei la nivelul Ziarului Financiar, 2,5 lei; "la capitolul curiozitati cel mai scump cotidian [2.9 ron], Bursa, a decis sa adopte un pret de “criza” >> 2 ron".
  • Financiarul a trecut de la formatul compact la cel broadsheet, iar Jurnalul va oferi vinerea o serie de carti Jamie Oliver.

Citeste mai mult pe media_details