Asociatia IAB Romania ce reuneste agentii de media, publisheri si regii de publicitate anunta etapa finala a proiectului de autoreglementare a industriei romanesti de Internet, care consta intr-un cod de conduita pentru site-urile care vor sa adere la acest proiect, si o marca de incredere efectiva, o vigneta care certifica respectarea acestui cod. Codul de autoreglementare care sta la baza acestui proiect va fi prezentat la un eveniment numit "Internet responsabil", care va avea loc pe 26 octombrie 2009.

Codul de conduita propus reuneste reguli de responsabilitate agreate de site-urile aderante, atat din perspectiva continutului, cat si din cea a publicitatii afisate, si a unor minime reguli in ce priveste activitatile de comert electronic, si asigura pentru public certificarea respectarii acestor reguli.

“Marca de incredere IAB nu introduce "responsabilitatea" pe internet ci doar o certifica. Asumarea publica a normelor de responsabilitate civica este doar o consecinta a cresterii internetului, fenomen evident, indiferent de care parte a monitorului ne aflam”, spune in comunicat, Cristi Parvan, vicepresedinte IAB Romania.

  • Vezi comunicatul IAB Romania aici