Predictiile de crestere substantiala a publicitatii online vor deveni realitate atunci cand va mai creste gradul de educare al pietei, in conditiile in care clientii nu cunosc suficient de bine, inca, adevarata valoare a acestui mediu, iar la nivel de continut continua sa existe probleme, apreciaza Octavian Popescu, managing director al agentiei Initiative. Octavian Popescu a discutat cu HotNews.ro-webPR.ro despre evolutia mediului online si a pietei de publicitate din Romania.

Potrivit lui Octavian Popescu:

  • "Anii anteriori, multi clienti de publicitate au introdus mediul online in planurile lor mai mult la propunerea si la argumentarea agentiei. Cat de mult a durat lucrul acesta s-a vazut in 2009: cum s-a racit un pic contextul, cum au inceput sa dispara bani de la online, ei mergand catre TV"
  • "Putem sa ne uitam la un orizont de timp undeva intre 10 si 15 ani, cand online-ul va fi ajuns undeva din urma televiziunea ca mediul numarul doi din punct de vedere al investitiilor publicitare"
  • "Online-ul fiind canalul media cu cea mai mica scadere, normal, cota lui de piata a crescut. Cota altor discipline, precum PR sau BTL, ma astept sa creasca pentru ca problemele de comunicare devin din ce in ce mai complexe"
  • "Nu cred ca va exista o intarziere (a cresterii preturilor - n.r.), in momentul in care cererea advertiserilor se va exprima in bugete clare, negociate, puse pe masa."
  • In privinta presei scrise: "Nu poti, la un moment dat, sa iei de bune doar niste cifre care indica distributie-vanzari, respectiv audienta, fara sa analizezi si continutul ziarului respectiv"

Citeste interviul integral aici