Felul cum este alocata publicitatea de stat va fi dezbatut intr-o conferinta adresata responsabililor de achizitii publice si relatii publice ai autoritatilor locale, ce va fi organizata in noiembrie de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) si Freedom House. Potrivit unei informari BRAT, evenimentul face parte dintr-un proiect in cadrul caruia va fi actualizat si Ghidul de bune practici privind achizitiile publice de publicitate si in urma caruia va fi inaintat guvernului un memorandum de amendare a legilor in domeniu.

Potrivit informarii BRAT, proiectul intitulat "Comunicarea publica. Criterii profesioniste in alocarea publicitatii de stat" este finantat de Agentia pentru Strategii Guvernamentale si este adresat persoanelor implicate activ in alocarea bugetelor de publicitate de stat.

La conferinta sunt invitati si reprezentanti ai Autoritatilor de Management si ai Regiilor Autonome. Evenimentul va include traininguri pe tema organizarii si desfasurarii campaniilor de publicitate, indicatorii de performanta utilizati pentru produsele media, sursele de informare legate de acesti indicatori si aspectele legale privind achizitiile de publicitate.

ASG, Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP), impreuna cu BRAT si Freedom House au agreat ca in urma proiectului, care se va incheia la finele anului, sa inainteze guvernului un memorandum pentru a amenda legile aplicabile in prezent privind achizitiile de publicitate publica.