Momentum, agentie ce face parte din McCann World Group Romania, va coordona comunicarea pentru Jocurile Olimpice de la Londra, din 2012, in Romania. Au inceput inscrierile la cea de-a 11-a editie a festivalului AdPrint. Pe piata media, Rador lanseaza doua noi fluxuri, iar Prima TV face campanie de incurajare a participarii la vot.

  • Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) a ales Momentum, parte a McCann World Group Romania, pentru a coordona serviciile de advertising si marketing pentru promovarea pe plan local a Jocurilor Olimpice de la Londra, din 2012, potrivit unui comunicat de presa. COSR a ales Momentum in urma analizei ofertelor depuse de 15 agentii. Momentum urmeaza sa valorifice drepturile de proprietate intelectuala detinute de COSR, sa atraga parteneri pentru Comitetul Olimpic, sa realizeze strategia si implementarea campaniei de promovare a miscarii olimpice si a sportivilor romani.
  • Luni au inceput inscrierile pentru cea de-a 11-a editie a festivalului de publicitate AdPrint, ce va avea loc in martie 2010, potrivit unui comunicat al organizatorului. Perioada de inscriere se deruleaza in intervalul 2 noiembrie 2009-15 februarie 2010. Potrivit comunicatului, structura competitiei ramane deschisa catre neconventional, iar juriul va fi prezidat de Brian Fraser, executive creative director McCann Erickson Londra.
  • Rador, agentia de presa a Radio Romania, care la 1 noiembrie a aniversat 81 de ani de existenta, a lansat doua noi fluxuri - fluxul de Stiri Locale si fluxul Inedit. Fluxul Stiri Locale are acoperire nationala si furnizeaza informatii din domeniile social, economic, politic si cultural si cuprinde in medie 50 de stiri pe zi, potrivit unei comunicari Radio Romania. Fluxul Inedit cuprinde stiri difuzate de mediile academice, de presa nationala si internationala si acopera, intre altele, domeniile: curiozitati, astronomie, IT, sanatate, stiinta, cultura, urmand sa ofere, in medie, 25 de stiri pe zi.
  • Prima TV lanseaza o campanie de incurajare a votului in alegerile prezidentiale din 22 noiembrie, potrivit unui comunicat al postului. Campania va include materiale informative difuzate in cadrul jurnalului Focus, despre problemele cu care se confrunta romanii si nevoia participarii la vot, iar vedetele postului vor transmite zilnic mesaje pe aceasta tema.
  • Discovery Networks Europa Centrala a lansat pe 1 noiembrie un nou "look on-air" pentru postul Discovery World, schimbare ce include o actualizare a logo-ului si o campanie de brand on-air, potrivit unui comunicat de presa. Modificarile sunt sustinute printr-o noua campanie de vanzari si o actiune de direct mailing, adresate operatorilor de cablu.