Editia din 2009 a Internetics si-a desemnat castigatorii. Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks, in timp ce Orange Romania a primit premiul de webvertiserul anului.

Premiile Internetics 2009:

Agentia anului: FourHooks.

Webvertiserul anului: Orange Romania (Premiul a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania).

  • Categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare: Lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. Nu s-au acordat medaliile de argint si bronz.

Trofeul Internetics a fost acordat la urmatoarele sectiuni:

Mancare si bautura

Castigator:Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Publicatii si media

Castigator: Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Castigatori: Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;

Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;

  • Categoria Best Use of,  trofeele Internetics obtinute pe sectiuni sunt:

Best use of Advertising Games

Castigator: Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

  • Categoria Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint: 
  1. Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola.
  2. Coșul zilnic  campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz.

Trofeele Internetics pe sectiuni sunt:

Mancare și bautura

Castigatori:

Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

Retail si comert electronic

Castigator:

Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;

Juriul a acordat si doua premii speciale:

Best Use of Technology Castigator: Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconventional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;

Aceste premii nu au contat in competitia pentru agentia anului.

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of sunt:

Best Use of Viral Video:

Castigator:

Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark

Best Use of Advertising Games

Castigator:

Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro

Best Use of Banners

Castigatori:

Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;

Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania.

Vezi aici lista bcompleta a nominalizatilor si a castigatorilor.