Internetics 2009: FourHooks a fost desemnata Agentia anului. Trofeul de webvertiserul anului a revenit companiei Orange Romania

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 11:21 Economie | Media & Publicitate


Editia din 2009 a Internetics si-a desemnat castigatorii. Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks, in timp ce Orange Romania a primit premiul de webvertiserul anului.

Premiile Internetics 2009:


Agentia anului: FourHooks.
 
Webvertiserul anului: Orange Romania (Premiul a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania).
 

  • Categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare: Lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. Nu s-au acordat medaliile de argint si bronz.

Trofeul Internetics a fost acordat la urmatoarele sectiuni:

Mancare si bautura

Castigator: Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;


Publicatii si media

Castigator: Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Castigatori: Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;
 

  • Categoria Best Use of,  trofeele Internetics obtinute pe sectiuni sunt:

Best use of Advertising Games

Castigator: Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;
 

  • Categoria Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint: 
  1. Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola.
  2. Coșul zilnic  campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz.


Trofeele Internetics pe sectiuni sunt:

Mancare și bautura

Castigatori:
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;


Retail si comert electronic

Castigator:
Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;
 

Juriul a acordat si doua premii speciale:

Best Use of Technology Castigator: Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconventional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;
 
Aceste premii nu au contat in competitia pentru agentia anului.
 

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of  sunt:

Best Use of Viral Video:

Castigator:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark


Best Use of Advertising Games

Castigator:
Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro


Best Use of Banners

Castigatori:
Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania.


Vezi aici lista bcompleta a nominalizatilor si a castigatorilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















624 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by