Producatorul de bunuri de larg consum Reckitt Benckiser isi imparte contul global de media, evaluat la 800 de milioane de lire sterline, intre Havas Media si Publicis Groupe, in urma unui proces de sase luni de consolidare a acestui cont, potrivit MediaWeek. Ambele grupuri au lucrat si pana acum pentru Reckitt Benckiser.

Potrivit sursei citate, la licitatia organizata de companie au mai participat Omnicom Media Group, care se ocupa de contul Reckitt Benckiser in Marea Britanie, si WPP.

Din Havas Media face parte Media Planning Group, in timp ce ZenithOptimedia si Starcom MediaVest Group fac parte din Publicis Groupe.

Potrivit MediaWeek, decizia vine in contextul in care compania, al carei portofoliu include branduri precum Cillit Bang, Calgon, Strepsils, Veet sau Nurofen, planuieste sa investeasca mai mult in mediile digitale, ca urmare a schimbarilor de consum media pe plan global. Anul trecut, Reckitt Benckiser a sfidat tendinta de taiere a bugetelor de marketing, pe fondul crizei financiare, anuntand o crestere de aproape 30% a cheltuielilor sale de media.