Regia Cable Direct va gestiona pentru Romania spatiul publicitar al postului VH1, incepand de la 1 ianuarie 2010. Next Advertising reia, cu ocazia sarbatorilor, proiectul cinevazambeste.ro, iniatiat anul trecut pentru Fundatia Copii in Dificultate. Iar compania de publicitate indoor anunta o scadere de 5% a cifrei de afaceri in primele noua luni.

  • Regia de media Cable Direct va gestiona pentru Romania, de la 1 ianuarie 2010, spatiul publicitar al postului international VH1, in urma unui contract de reprezentare semnat cu MTV Network International Emerging Markets, potrivit unui comunicat de presa. In Romania, VH1 este distribuit de toti operatorii mari de cablu, in pachetele standard, si este receptionat de 4,3 milioane de abonati. Cable Direct mai vinde spatiul publicitar pentru HBO, AXN, AXN Sci Fi, AXN Crime, Animax, Cartoon Network, TCM si Sport Klub.
  • Next Advertising continua si anul acesta proiectul online cinevazambeste.ro, demarat anul trecut, al carui scop este sa stranga din donatii suma de 100.000 RON pentru cei peste 1000 de copii aflati in grija Fundatiei "Copii in Dificultate", potrivit unui comunicat al agentiei. Proiectul este coordonat de Andrei Chirica (PR Booster @ Next Advertising). Fundatia Copii in Dificultate este o sucursala a fundatiei britanice Children in Distress, operand sase centre in Bucuresti, Pitesti, Cernavoda si Curtea de Arges.
  • Cifra de afaceri a companiei de publicitate indoor Elevate a inregistrat o scadere de 5% in primele noua luni ale anului, potrivit unui comunicat de presa al companiei. Acesta arata ca pentru primele trei trimestre cifra de afaceri a scazut la 988.173 lei, comparativ cu 1.039.706 lei in aceeasi perioada a anului trecut. Compania precizeaza ca in perioada mentionata a castigat noi clienti, dar s-a simtit lipsa marilor clienti din 2008 - imobiliarele.