Pe blogul Turambar putem citi o analiza despre performanța mediatica a dezbaterii de aseara, plecind de la cifrele de audiența din SNMATV (Serviciul Național pentru Masurarea Audiențelor TV).

  • Dezbaterea a adunat 27 de puncte de rating din emisia pe opt posturi tv si

  • Cel puțin jumatate din populația cu drept de vot a Romaniei a fost expusa macar 5 minute la aceasta dezbatere.

  • Palierul constant de interes a fost in jurul volumului de 5 – 5,5 milioane de telespectatori, incepind cu orele 19:45.

  • Cel puțin 80% dintre cei care vor veni duminica la vot au vazut aseara emisiunea. Sa-ți ajunga mesajul la 80% din target. Greu, dar dificil :) Și totuși, uite ca se poate.

    In consecința, așteptați-va la o prezența mare la vot, poate chiar la o premiera postdecembrista: primele alegeri prezidențiale la care prezența la turul 2 sa fie mai mare decit prezența la turul 1.

    Combinația dintre acest nivel ridicat de interes și diferențialul de prestație al celor doi candidați ma face sa estimez ca s-au cam mutat niște puncte procentuale de la unul la altul. Parerea mea, ca de-aia sunt futurologul de servici, sa-i frig niște predicții, este ca s-au cam mutat doua, poate chiar trei puncte procentuale (adica + / - 1 sau + / - 1.5, ca sa nu ma ințelegeți greșit).

    Citeste intreaga analiza si comenteaza pe blogul Turambar