Mediaedge:cia a anuntat, marti, ca in urma unei licitatii a fost desemnata agentia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA. Iar McCann Erickson anunta ca a fost selectata sa coordoneze comunicarea pentru Agroli Romania, cu ocazia sarbatoririi a 50 de ani de cand Avicola Crevedia e prezenta pe piata romaneasca.

  • Mediaedge:cia precizeaza intr-un comunicat ca va oferi servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media, precum si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei pentru brandul Golden Fish Fingers (FRoSTA). Campania de media (TV) se va desfasura in perioada 28 decembrie - 28 februarie si urmareste cresterea notorietatii si generarea vanzarilor.
  • Pentru campania desfasurata de Agroli Romania, McCann Erickson a dezvoltat creatia pentru campania si promotia prilejuita de aniversarea a 50 de ani Avicola Crevedia in Romania, potrivit unui comunicat de presa. Momentum, agentia de marketing experiential a grupului McCann, se ocupa de implementarea promotiei si organizarea evenimentelor, serviciile de PR revin McCann PR, iar cele de media planning&buying - Universal McCann. Promotia se va desfasura pe o perioada de trei luni (decembrie - februarie).