Pe scurt: Contul de media FRoSTA - la Mediaedge:cia. McCann Erickson comunica pentru Agroli Romania

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2009, 17:55 Economie | Media & Publicitate


Mediaedge:cia a anuntat, marti, ca in urma unei licitatii a fost desemnata agentia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA. Iar McCann Erickson anunta ca a fost selectata sa coordoneze comunicarea pentru Agroli Romania, cu ocazia sarbatoririi a 50 de ani de cand Avicola Crevedia e prezenta pe piata romaneasca.

  • Mediaedge:cia precizeaza intr-un comunicat ca va oferi servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media, precum si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei pentru brandul Golden Fish Fingers (FRoSTA). Campania de media (TV) se va desfasura in perioada 28 decembrie - 28 februarie si urmareste cresterea notorietatii si generarea vanzarilor.
  • Pentru campania desfasurata de Agroli Romania, McCann Erickson a dezvoltat creatia pentru campania si promotia prilejuita de aniversarea a 50 de ani Avicola Crevedia in Romania, potrivit unui comunicat de presa. Momentum, agentia de marketing experiential a grupului McCann, se ocupa de implementarea promotiei si organizarea evenimentelor, serviciile de PR revin McCann PR, iar cele de media planning&buying - Universal McCann. Promotia se va desfasura pe o perioada de trei luni (decembrie - februarie).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















252 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by