ZenithOptimedia si GroupM: piata globala de publicitate va creste cu 0,8-0,9% in 2010
Este pentru prima data dupa un an si jumatate cand ZenithOptimedia revizuieste in sens pozitiv estimarile privind piata globala de publicitate, noteaza sursa citata. Ultima data, agentia preconizase, pentru 2010, o crestere de 0,5%. O schimbare si mai pronuntata marcheaza evaluarile GroupM, care in iunie aprecia o scadere de 1,4% a cheltuielilor de publicitate.
GroupM apreciaza ca se asteapta ca piata sa revina la o crestere de 5% in 2012 si de 6-7% intre 2011 si 2014.
ZenithOptimedia prevede o scadere de 10,2% pentru anul in curs (estimarea anterioara: -9,9%), in timp ce GroupM apreciaza ca piata globala va scadea in 2009 cu 6,6% (estimarea anterioara: -5,5%).
Anul viitor, ambele agentii se asteapta ca pietele emergente sa fie determinante in cresterea pietei globale de publicitate, revirimentul in SUA si Europa Occidentala fiind asteptat in 2011.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri