thegroup preia agentia de field marketing BrandsOn, completand astfel portofoliul de solutii integrate de comunicare oferite clientilor grupului, anunta un comunicat al companiei. Incepand cu 2010, agentia BrandsOn va intra intr-un proces de rebranding sub numele de Field:star si intentioneaza sa vina pe piata cu noi instrumente de masurare a eficientei campaniilor in-store.

"Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu. Este un profesionist cu care am colaborat in trecut, detine restul actiunilor companiei si stim ca va intregi promisiunea noastra de a oferi servicii cu valore adaugata pentru clienti", afirma Zoltan Szigeti, presedinte thegroup, citat in comunicat.

BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii "in teren" din 2003, avand in portofoliu clienti precum Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat si Cosmote.

Proiectele concepute si implementate de BrandsOn pentru clientii sai includ campanii de activare a brandurilor la punctul de vanzare, promotii dedicate consumatorilor, programe de tip "mystery shopper", caravane promotionale la nivel national, proiecte de decorare si mercantizare in retail modern, campanii de street-marketing si activari in HORECA.

Conform datelor disponibile la Ministerul Finantelor, cifra de afaceri a companiei BrandsOn, in 2008, a depasit 5,2 milioane euro, cu un profit de peste 100.000 de euro la finele anului.

Informatii detaliate pe webPR.ro.