CNA a acordat licenta primei televiziuni de filme romanesti. Art Directors Club Romania (ADC*RO) si Clubul Ilustratorilor au lansat un calendar pentru a promova ilistratia ca mijloc de expresie grafica moderna. Kondiment lanseaza primul training AdWords din Romania. Iar agentia HyperActive dezvolta o platforma de comert electronic pentru compania Forever Living Products.

  • CNA a acordat, marti, licenta audiovizuala prin satelit primei televiziuni de filme romanesti, Autentic Cinema TV. Din echipa canalului, care urmeaza sa fie lansat in prima parte a lui 2010, fac parte Dan Silviu Boerescu si Camelia Spataru si Adrian Iacobini, postul fiind sustinut de Radu Gabrea. Potrivit Pagina de media, televiziunea a fost descrisa de presedintele CNA, Rasvan Popescu, drept un "HBO romanesc", grila sa fiind formata din 10% firme documentare, 65% filme artistice, 10% animatii pentru copii si tineri, iar restul - scurtmetraje. Potrivit sursei citate, investitia initiala se ridica la peste 80.000 de euro.
  • Art Directors Club Romania si Clubul Ilustratorilor au lansat, marti, calendarul "Ilustrat cu ilustratii", un proiect menit sa promoveze ilustratia ca mijloc de expresie grafica moderna. Potrivit unui comunicat de presa, 14 art directori din 11 agentii de publicitate au format echipe cu 14 ilustratori din Clubul Ilustratorilor, fiecare primind de ilustrat cate o fila din calendar. Serban Alexandrescu, Presedinte ADC Romania, despre cum s-a nascut proiectul: "Calendarul  nu vine doar din dorinta de a oferi ceva “deficitar” in oferta de sezon, ci si din admiratia pentru o resursa mai rar folosita la noi - ilustratia. In mare masura, impinsa in ghetoul tematic al “cartilor pentru copii”, ilustratia iese rar si greu la rampa in ipostaze pentru adulti. Sporadic in reviste, la fel de sporadic in publicitate, ilustratia ne arata, uneori, cand e pe maini bune, ce enorm potential expresiv detine." Vezi comunicatul aici.
  • Grupul Kondiment anunta lansarea primului training AdWords din Romania, AdWords Seminar Leader, care se adreseaza atat incepatorilor, cat si specialistilor in marketing online, potrivit unui comunicat de presa. Programul este condus de Gabriela Andrei, chief learning officer Kondiment si Google AdWords&Analytics Certified Professional, iar programele de training vor fi sustinute in prezenta Ameliei Cretu, agency relations manager Google. Sesiunile se desfasoara pe durata unei zile intregi, iar prima editie - 18 decembrie - va fi dedicata incepatorilor.
  • Agentia interactiva full service HyperActive dezvolta platforma de comert electronic a Forever Living Products, lider al pietei romanesti de distributie de produse pe baza de Aloe vera, potrivit unui comunicat de presa. Acesta mentioneaza ca FLP va beneficia de aceasta platforma din februarie 2010, sistemul urmand sa fie integrat cu platforma electronica a Forever Living Products USA si cu sistemul local de contabilitate al FLP.