Reprezentanti ai cotidianului Jurnalul National sunt citati de Mediafax anuntand schimbari in aparitiile de weekend ale ziarului. Paginademedia.ro publica un top al celor mai urmarite emisiuni TV in 2009, clasament condus de serialul Regina (Acasa TV). Iar The Guardian citeaza un raport privind veniturile din publicitate inregistrate pe tot parcursul anului trecut de saptamanalele americane.

  • Mediafax citeaza reprezentanti ai cotidianului Jurnalul National potrivit carora editia de sambata a acestuia si suplimentul "Jurnalul casei" ar urma sa nu mai apara din 16 ianuarie, Jurnalul de duminica urmand sa fie transformat in revista de weekend, cu aparitie sambata, in 64 de pagini.
  • Paginademedia.ro analizeaza cele mai urmarite emisiuni TV in 2009 si noteaza ca serialul Regina (Acasa TV) a fost cel mai vizionat program anul trecut, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori/episod. Serialul este urmat in clasament de Stirile Pro TV si de Dansez pentru Tine, in timp ce Divertis a inregistrat audiente bune si la Antena 1, si la Pro TV. Citeste analiza completa aici.
  • The Guardian citeaza un raport realizat de Publishers Information Bureau din SUA privind publicitatea atrasa de saptamanalele americane in 2009, raport ce indica pe acest segment o scadere a veniturilor din publicitate de 17,5% fata de anul precedent, pana la 19,5 miliarde de dolari. Scaderea numarului de pagini de publicitate a fost de 25% fata de 2008, editorul Conde Nast fiind cel mai afectat, cu pierderi intre 31% (revista Vogue) la 40% (Wired). Sursa citata aminteste ca, pe fondul scaderii publicitatii in presa cotidiana, industria presei scrise spera ca saptamanalele sa fie ferite de o reducere semnificativa a veniturilor din publicitate.