Jurnalul National publica o nota pe prima pagina ziarului de vineri in care anunta transformarea Jurnalului de duminica in editie de week-end, care va fi distribuita sambata. Catalin Tolontan prezinta pe blog preturile pe care le vor avea ziarele si revistele Publimedia incepand de luni. Iar Ringier l-a cooptat pe Marius Dondorici de la agentia Mindshare in echipa de vanzari de publicitate online a grupului.

  • Jurnalul National isi informeaza, vineri, cititorii, intr-o nota publicata pe prima pagina a ziarului, ca incepand de sambata pot gasi la distribuitorii de presa "Jurnalul de duminica, devenit editia de week-end" a cotidianului, asa cum a anuntat in prealabil si Mediafax. Nota precizeaza ca editia de sambata este accesibila online pe site-ul publicatiei.
  • Catalin Tolontan scrie pe blogul sau, citand un comunicat al Publimedia catre difuzorii de presa, ca incepand de luni preturile publicatiilor din portofoliul acestei companii vor creste: Gandul - de la 1,2 la 1,5 RON (1,7 vinerea, impreuna cu ProTV Magazin); ProSport - de la 1,4 la 1,6 RON; Ziarul Financiar - de la 2,5 la 3 RON; Business Magazin - de la 3,5 la 4,9 RON; Ce se intampla doctore - de la 5,4 la 6,5 RON; The One - de la 8,9 la 10 RON; Promotor - de la 7,9 la 10 RON.
  • Marius Dondorici, pana acum online media planner la agentia Mindshare, s-a alaturat la inceputul saptamanii echipei de vanzari de publicitate online a Ringier, grup care isi internalizeaza aceste operatiuni, dupa cum a spus pentru HotNews.ro Andrei Frunza, coordonatorul activitatilor de marketing si vanzari online ale Ringier, si dupa cum a notat Orlando Nicoara pe blogul sau.