Banca Comerciala Romana si-a deschis un sediu virtual pe platforma Second Life, sucursala fiind localizata in centrul Pietei Revolutiei din Bucurestiul Virtual, a anuntat marti agentia de relatii publice Rogalski-Grigoriu. Sucursala are un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici in interiorul sucursalei si de expunere in fata a peste 800 rezidenti care socializeaza in orasul virtual. De asemenea, programul de educatie financiara Scoala de bani, lansat de BCR anul trecut, va continua si in 2010 si va avea un corespondent 3D in lumea virtuala.

Cladirea BCR din Second Life a fost realizata dupa modelul sucursalelor din realitate, utilizatorii avand acces la diverse aplicatii automatizate, informatii despre promotiile in curs, la posibilitatea inscrierii in grupul Scolii de bani (program de educatie financiara organizat de BCR in perioada 15 octombrie - 27 noiembrie 2009) si, in curand, la posibilitatea de a cumpara L$ (Linden Dolar - moneda proprie din Second Life) prin intermediul ATM-urilor.

Oficialii BCR au mai anuntat ca programul de educatie financiara Scoala de bani va continua si in 2010 si va avea un corespondent 3D in lumea virtuala.

Second Life s-a lansat in 2003 dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea in lumea virtuala a Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri precum IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux si altele). In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice se ridica la peste 1,5 milioane de dolari americani.

Citeste comunicatul complet pe WebPR.