Dacia, marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 27 ianuarie 2010, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Dacia este marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009, ea fiind urmata de Renault, Ford, Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi, Opel, Toyota si Ferrari, conform unei analize realizate de Mediafax Monitorizare. Toate cele zece branduri au fost cel mai des mentionate in presa scrisa centrala, care detine o pondere de peste 60% din total, prin comparatie cu radioul si televiziunea.

Iata principalele concluzii ale analizei Mediafax Monitorizare:
  • Impreuna, cele zece marci auto din top - Dacia (10,9%), Renault (8,3%), Ford (6,7%), Volkswagen (6,3%), BMW (4,8%), Mercedes (4,7%), Audi (4,4%), Opel (4%), Toyota (3,8%), Ferrari (3,6%) - cumuleaza 57,5% din totalul mentiunilor, in timp ce restul sunt disputate de alte 34 de marci.
  • Presa scrisa genereaza cel mai mare numar de mentiuni. In raport cu radioul si televiziunea, presa scrisa cumuleaza intre 60% si 89% din totalul mentiunilor, in functie de marca. Ponderea cea mai mare este inregistrata de Audi - 89% dintre mentionarile acestei marci regasindu-se in cotidiene si periodice.
  • Televiziunea cumuleaza intre 8% si 27% din numarul de mentiuni monitorizate pentru o marca auto, in timp ce pe radio se inregistreaza intre 3% si 18%. Dintre cele zece marci, Dacia are cea mai mare pondere a acoperirii TV in ansamblul acoperirii sale media (27%). Aceeasi situatie este valabila pentru Ferrari pe radio (18%).
Analiza are la baza aproape 46.000 de mentiuni, referitoare la 44 de marci auto, din perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009. Au fost monitorizate 152 de publicatii centrale (cotidiene, saptamanale, bilunare si lunare), 12 posturi TV si 8 canale radio.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

292 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    cine munceste, n-are nevoie de mare publicitate (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:30)

    bedexe [utilizator]

    ca se face singura


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version