Divizia de Internet a grupului MediaPro isi schimba numele in Apropo Media. Mircea Kivu este noul director de operatiuni la Mercury Research. Iar GfK Romania a realizat un studiu despre obiceiurile romanilor in deplasarile lor zilnice.

  • Divizia de Internet a grupului Media Pro, MediaPro Interactiv, isi schimba numele in Apropo Media, potrivit unui comunicat de presa postat de seful acestei divizii, Orlando Nicoara, pe blogul sau. Maria Apostol, PR and Corporate Affairs Director Media Pro, a precizat ca "schimbarea denumirii companiei MediaPro Interactiv a fost generata de tranzactia din 2009 prin care Media Pro Management a vandut catre CME divizia de entertainment si marca Media PRO". Comunicatul arata ca aceasta schimbare nu afecteaza activitatile firmei, iar Apropo Media SRL va continua sa actioneze pe piata de publicitate online ca si pana acum, in dubla calitate - ca publisher online, lansand sau relansand proiecte proprii sau extensii online ale brandurilor Publimedia, cat si ca broker de publicitate online, cu 40 de siteuri in portofoliu.
  • Mircea Kivu a preluat de la 1 februarie 2010 functia de director de operatiuni la compania independenta de cercetare de piata Mercury Research, potrivit unui comunicat de presa. Mircea Kivu lucreaza de 20 de ani in cercetarea de piata, ocupand pozitii precum director de cercetare, iar ulterior presedinte C.A. si director executiv la IMAS pana in 2006, sau vicepresedinte Ipsos Interactive. El este, in paralel, profesor asociat la doua facultati din cadrul Universitatii Bucuresti. Vezi comunicatul aici
  • 19% dintre participantii la un studiu GfK Romania, prezentat joi, spun ca citesc ziare cumparate in timpul deplasarilor lor zilnice spre sau dinspre diverse locuri - serviciu, scoala, facultate sau cea mai apropiata piata, iar 11% spun ca citesc ziare gratuite (in Bucuresti, 37% spun ca citesc ziare gratuite si 42% - ziare cumparate). 12% dintre respondenti spun ca in deplasarile zilnice citesc carti, un sfert dintre ei spun ca sunt atenti la panourile publicitare. Studiul GFK Omnibus a fost realizat in ianuarie pe un esantion de 1072 de respondenti din mediul urban si rural, potrivit unui comunicat in care se precizeaza ca rezultatele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de 15 ani si peste. Vezi comunicatul aici