Mindshare Romania, parte a grupului de comunicare WPP, va continua sa gestioneze contul de media al Unilever in Romania, in urma castigarii unui pitch global de media, pe care gigantul din industria bunurilor de larg consum cu care colaboreaza de peste 11 ani l-a organizat, recent, in 53 de tari. Serviciile Mindshare pentru Unilever includ planificare strategica si implementare atat pentru media traditionala, cat si pentru mediul digital, precum si servicii de business planning si branded entertainment.

"Aflata in topul advertiserilor internationali, compania Unilever organizeaza periodic licitatii de media pentru a evalua eficienta parteneriatului cu agentiile de media cu care colaboreaza in fiecare tara. Rezultatul din Romania reconfirma un parteneriat solid, dezvoltat in timp de catre cele doua companii", mentioneaza un comunicat al companiei Unilever.

Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media ale Unilever in Europa Centrala si de Sud: Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova.

Mindshare a fost reconfirmat ca partener al producatorului de bunuri de larg consum in 12 piete cheie, ca urmare a unui pitch global ce a durat opt luni. Tarile unde Mindshare continua colaborarea cu Unilever includ Statele Unite si tarile Europei de Vest, Marea Britanie, Olanda, Germania, Franta, Spania si Tarile Nordice.

In alte regiuni, Mindshare a pastrat business-ul Unilever in India si Thailanda si a castigat colaborarea in Canada, extinzand astfel colaborarea cu Unilever din SUA.

In Romania, Mindshare colaboreaza cu advertiseri ca Unilever, RCS-RDS, Mazda, LG, Eureko, Groupe Seb.

Detalii la WebPR.ro