DBV Media House vinde de luna aceasta spatiul publicitar al revistei Biz. Nicola Porter Novelli a realizat o campanie UNICEF pentru prevenirea si reducerea abandonului scolar. Iar pe plan international, Apple a lansat primul spot TV pentru iPad, spot difuzat in timpul ceremoniei Oscar 2010.

  • Regia de vanzari DBV Media House vinde in regim exclusiv spatiul publicitar al revistei Biz incepand de luna aceasta, potrivit unui comunicat de presa. Biz, publicatie care implineste in 2010 zece ani de la aparitie, apare bilunar si are ca public-tinta principal manageri cu varste de 25-45 de ani, potrivit propriei prezentari. Vezi comunicatul aici
  • Agentia Nicola Porter Novelli, parte a grupului de comunicare thegroup, a realizat pentru UNICEF campania "Toti copii trebuie sa mearga la scoala", campanie impotriva abandonului scolar. Aceasta se desfasoara printr-un spot non-comercial TV in perioada 1 martie-15 aprilie si urmareste strangerea de fonduri prin transmiterea unui SMS cu valoare de 2 euro la numarul 848. Vezi comunicatul aici
  • Apple a ales noaptea Oscarurilor pentru a difuza in premiera o reclama TV pentru ultimul sau produs, iPad, scrie The Guardian, care apreciaza ca spotul pozitioneaza tablet-ul iPad ca aparat destinat divertismentului personal, pentru publicul larg. Reclama a fost lansata la scurt timp dupa ce Apple a anuntat ca iPad va fi disponibil pe piata americana la inceputul lunii aprilie, iar pe mai multe piete europene - la sfarsitul lunii viitoare. Vezi spotul iPad: