Romania libera, ziar care se relanseaza luni, 15 martie, anunta un buget de 2,5 milioane de euro pentru campania de promovare, ce va dura pana la sfarsitul anului. Potrivit reprezentantilor de marketing ai ziarului, contactati de HotNews.ro, campania se va desfasura, cel putin intr-o prima faza, preponderent la TV si radio, dar si in alte medii de comunicare - reviste, outdoor si online.

Sloganul campaniei este "Viata, iesita din tipar", dupa cum reiese din machetele de presa scrisa, ce sugereaza ideea de film al evenimentelor, pe diverse domenii (vezi imaginea alaturata).

De creatia publicitara s-a ocupat agentia Cohn&Jansen, iar agentia CMP, parte a grupului Medien Holding, ce editeaza Romania Libera, se ocupa de componenta de media, potrivit reprezentantilor de marketing ai ziarului. Campania este prefatata de o faza de "teasing", printr-o serie de trei spoturi TV difuzate incepand de sambata trecuta. Publicul vizat: oraseni de 30-45 de ani, cu studii superioare, pe care ziarul incearca sa-i convinga, potrivit unui comunicat de presa, de "prospetimea, dinamismul si complexitatea" sa.

Romania libera se relanseaza cu un design nou, conceput, pentru versiunea tiparita a ziarului, de Mario Garcia, care a mai realizat conceptul de presa pentru peste 500 de publicatii din lume, inclusiv Wall Street Journal, Handelsblatt, Die Zeit si La Tribune.

  • Vezi comunicatul de presa aici.