Campaniile online ale Ursus Breweries vor fi administrate incepand din aprilie de agentiile GreenPixel si Kubis, pe o perioada de un an. Cele doua agentii au fost selectate de producatorul de bere in urma unei licitatii organizate in martie a.c., potrivit unui comunicat Ursus referitor la integrarea serviciilor de digital media pentru toate marcile din portofoliu.

Marcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Azuga, Stejar, Redd’s, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell si Miller.

  • Vezi aici cum descria, in februarie, Grant McKenzie, vicepresedintele de marketing al Ursus Breweries, prezenta online de pana acum a Ursus.

Potrivit comunicatului de presa, procesul de selectare a unor agentii partenere a urmarit ca acestea sa se plieze pe valorile Ursus si sa poata oferi o strategie digitala bine articulata, inovatie si creativitate. Comunicatul noteaza ca cele doua agentii selectate au in portofoliu companii multinationale care opereaza in domenii diverse, de la industria de telecomunicatii la domeniul bancar.

  • Vezi comunicatul aici