Au fost alese companiile care pot participa la licitatia pentru selectia viitorului furnizor de audiente TV
In prezent, datele de audienta TV sunt furnizate de GfK Romania, al carei contract cu ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) urmeaza sa expire la sfarsitul lui 2011. Compania care va masura ulterior audientele TV va trebui selectata pana la sfarsitul lui 2010.
Membrii COMPAR au discutat si aprobat, marti, Caietul de sarcini al licitatiei, care "reflecta evolutiile actuale si de perspectiva in domeniul televiziunii, indeosebi sub aspectul dezvoltarii sistemelor digitale (DTH, IPTV, cablu digital, web TV, servicii TV pe internet)", potrivit comunicatului.
Din COMPAR fac parte cinci membri ai Consiliului National al Audiovizualului, cinci reprezentanti ai statiilor TV si cinci reprezentanti ai agentiilor de media/ publicitate, membrii ai ARMA.
Din partea industriei de TV si publicitate sunt membre in COMPAR urmatoarele companii: PRO TV S.A., Societatea Romana de Televiziune, TV Antena 1 S.A., SBS Broadcasting System, Realitatea Media, McCann Erickson, Zenith Media, Mediacom Romania, DBV Media House si Media Direction.

Sondaj printre români despre vaccinul antiCOVID: 30% din respondenți spun că nu se vaccinează și 40% nu cred în eficacitatea vaccinurilor / 77% vor redeschiderea școlilor pe 8 februarie
O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa