"Avem semnale ca atmosfera pe pietele noastre a inceput sa se imbunatateasca, iar preturile pentru publicitari vor incepe sa creasca din nou in a doua jumatate" a acestui an, spune Adrian Sarbu, CEO al grupului Central European Media Enterprises (CME), din care face parte si reteaua Pro, intr-un interviu acordat Bloomberg. El s-a referit la preturile pentru reclama TV in regiunea unde este activ CME - Europa Centrala si de Est.

Potrivit lui Sarbu, citat de Bloomberg, veniturile din publicitate inregistrate de CME in primul trimestru au ramas "slabe" pe majoritatea pietelor unde este prezent grupul. Slovenia si Croatia au inregistrat rezultate mai bune in primul trimestru din 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit sursei citate.

El spune, totodata, ca preturile publicitatii TV in regiune, care au atins un nivel maxim in 2008, ar putea reveni la nivelul celor inregistrate inainte de criza in 2011, in functie de evolutiile de pe fiecare piata in parte.

CME va anunta rezultatele pentru primul trimestru din 2010 la inceputul lunii mai.