Grupul de presa Semnal a anuntat joi incheierea unui parteneriat cu MidasMedia pentru vanzarea spatiului publicitar al celor cinci publicatii ale sale, dupa ce miercuri ARBOMedia a anuntat ca devine regia de vanzari a cotidianului Gazeta de Nord-Vest. Peste 25.000 de bucuresteni au sarbatorit Ziua Barbatului la petrecerea organizata de Bergenbier. Marca de bere Skol continua campania de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!", prin lansarea spotului TV - "Seful 2.0". Intact Media Group anunta, printr-un comunicat de presa, ca a obtinut o crestere de 21% a cifrei de afaceri in primul trimestru al 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe segmentul TV.

  • Grupul de Presa Semnal a decis sa incredinteze regiei de vanzari a MidasMedia vanzarea spatiilor publicitare pentru cele cinci publicatii ale sale - Semnal de Ilfov si Giurgiu, Semnal de Ialomita si Calarasi, Semnal de Dambovita, Semnal de Prahova si Semnal de Buzau - pentru perioada mai 2010 - decembrie 2014. Tot din luna mai, cotidianul local Gazeta de Nord-Vest, editat de Nord-Vest Trust Media SRL, vinde publicitate in regim exclusiv prin ARBOmedia. Vezi comunicatele aici si aici.
  • Peste 25.000 de bucuresteni s-au distrat pe 5 mai, la petrecerea de Ziua Barbatului din capitala, organizata de Bergenbier, unde au avut parte de muzica, concursuri si demontratii live de offroad extrem. Sarbatoarea dedicata barbatilor a fost organizata in acest an nu numai in Bucuresti, ci si in Baia Mare, Braila, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Slobozia, Timisoara si Tulcea. Vezi comunicatul aici.
  • Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, isi continua campania de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!", prin lansarea noului spot TV - "Seful 2.0" - o versiune updatata a povestii de anul trecut. Vezi comunicatul - aici.
  • Intact Media Group anunta, printr-un comunicat de presa, ca a obtinut o crestere semnificativa a cifrei de afaceri in primul trimestru al 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe segmentul TV, dar nu precizeaza in niciun fel la cat s-a ridicat cifra de afaceri sau profitul operational atat in T1 2010, cat si in T1 2009. "Divizia TV a grupului, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri nete in primul trimestru al 2010 cu 21% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Totodata, profitul operational (EBITDA) al celor 5 posturi a crescut cu peste 50% fata de primul trimestru al 2009", se arata scris in comunicatul de presa.