Utilizatorii hi5 au un consum de media online si offline relativ scazut si, desi nu sunt principalii aducatori de venit in gospodarie, vor sa cumpere, cu precadere, produse electronice si electrocasnice, masini second hand, echipament sportiv si credite de consum, conform primelor date calitative publicate de SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet), care masoara audienta hi5 in Romania din toamna lui 2009.

Utilizatorii hi5 se disting prin afinitati mari pentru domenii precum: frumusete/cosmetice, moda/vestimentatie, fitness/ingrijire personala, fotografie/video, muzica, auto, atat in cifre absolute, cat si in comparatie cu celelalte retele sociale, detaliaza studiul.

Conform datelor SATI, consumul de media, atat offline cat si online este relativ scazut in randul utilizatorilor hi5. De altfel, socializarea online, in loc sa o inlocuiasca pe cea offline, o incurajeaza: utilizatorii hi5 ies in oras, merg la cinema, evenimente, teatru, concerte etc, intr-o proportie mai mare decat media celor care acceseaza site-urile din categoria "Programe&ghiduri", care in mod traditional sunt perceputi ca fiind tipul "going out".

In Romania, hi5.com are peste 4 milioane de clienti unici si peste 2 miliarde de pagini afisate lunar.

Citeste mai mult pe WebPR.ro