Trei campanii realizate de agentiile romanesti The Practice Bucharest, Rogalski Grigoriu Public Relations Bucharest si Grey Bucharest au intrat in finala la trei dintre categoriile festivalului international de publicitate Cannes Lions, editia 2010, care se desfasoara zilele acestea la Cannes. The Practice si Rogalski-Grigoriu se afla pentru prima data in finala celui mai important festival de comunicare din lume, in subcategoriile "Best Launch or Re-launch" si, respectiv, "Financial Services", marcand astfel primele doua nominalizari obtinute de industria romaneasca de PR la aceasta competitie.

Campania finalista a agentiei de relatii publice The Practice este campania pro optimism a Pufuletilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound". Aceeasi campanie a castigat, acum o luna, trofeul Gold SABRE Awards pentru Europa de Est, in cadrul celei mai importante competitii din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, SABRE Awards.

Tot la categoria PR, agenţia Rogalski Grigoriu a fost nominalizata la Cannes Lions 2010 cu lucrarea "Şcoala de bani”, un program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR), campanie desemnată cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, tot la SABRE 2010.

Iar agentia Grey Bucharest a fost inclusa pe lista scurta la subcategoria "Best Localisation Campaign", la categoria Media, cu "Flower Wraps", campanie pentru Procter&Gamble.

Castigatorii pentru categoria PR a festivalului pentru vor fi anuntati marti, 22 iunie 2010, urmand ca miercuri, 23 iunie 2010, sa fie desemnati castigatorii la categoria Media.

Organizatorii festivalului au anuntat finalistii la sapte dintre cele 12 categorii ale festivalului. Nicio agentie romaneasca nu a intrat pe lista scurta la categoriile Direct, Promo, Radio, Outdoor si Press. Nominalizarile la categoriile Cyber, Design, Film, Film Craft si Titanium&Integrated nu au fost inca anuntate.