"Web-ul va incepe sa produca foarte multi bani! Asta pot sa va asigur! Ca orizont de timp vad un interval cuprins intre 18 si 24 de luni pentru a pune la punct un sistem", spune Dinu Patriciu intr-un interviu acordat publicatiei Liderul, revista interna a grupului Adevarul Holding, pe care il patroneaza. In interviul citat de Pagina de Media el spune ca, in cateva saptamani, fiecare jurnalist din grup trebuie sa aiba blogul lui si vorbeste despre distributia pe scuter, despre accesul contra cost la siteurile grupului, despre productii TV pentru posturi locale si despre viitorul Adevarul de Seara.

Dinu Patriciu in interviul pentru Liderul, citat de Pagina de Media:

  • "Printre indicatorii de performanta pentru toti jurnalistii din trust (Adevarul Holding) va fi numarul de accesari la propriile articole, numarul de comentarii la articole sau la propriul blog".
  • "Fiecare jurnalist trebuie sa aiba blogul lui si atunci cand publica un material in ziar va aparea si pe blogul lui. De aici vor rezulta comentarii carora va trebui sa le raspunda. (...)"
  • "WEB-ul va incepe sa produca foarte multi bani! Asta pot sa va asigur! Ca orizont de timp vad un interval cuprins intre 18 si 24 de luni pentru a putea pune la punct un sistem."
  • Despre accesul contra cost la adevarul.ro, pe viitor: "Trebuie sa ne scoatem din cap aprecierea ca informatia e pe gratis. Nu mai suntem in comunism si trebuie sa ne fie clar ca nimic nu e pe gratis. (...) Modelul trece de la cele specializate spre cele generale, iar viteza va creste foarte mult dupa ce The Times l-a adoptat. Asta nu inseamna ca nu poti intra pe site gratis. Doar ca povestea integrala, story-ul de care esti interesat, o vei primi doar daca esti abonat."
  • Studiourile de radio si televiziune din Adevarul Holding, sub conducerea lui Alexandru Sassu, vor produce programe de stiri, emisiuni de divertisment si seriale pentru posturile locale, "compet lipsite de mijloace". "Important este cat ma costa aceasta informatie si ma costa mai putin sa produc la nivel integrat, decat celular, in fiecare dintre organizatiile de media din tara. Si atunci, putem sa oferim programe mai ieftine decat l-ar costa pe oricare alt concurent din tara. Chiar daca informatia e locala, fiindca am nucleul meu de la editia locala a ziarului Adevarul de Seara."
  • "Pe plan local, mica publicitate, spre exemplu, e din ce in ce mai tare preluata de WEB. Or eu pot deja sa-i dau clientului un mix de WEB cu publicitate in ziar. Ca n-o fac, e doar vina mea. Toate astea sunt surse de venit."
  • Despre distributia ziarelor: "Avem un model experimental care incepe incet-incet sa functioneze. Incercam sa cream sinergii cu o alta companie din grup, MIC.RO, care are niste pravalii. Cei care le gestioneaza se numesc bacani, care au baieti de pravalie si ucenici. Baiatul de pravalie pe vremuri era cel care ducea clientului marfa acasa. Cu sacosa. Acelasi lucru se va intampla si acum, cu mentiunea ca sacosa va fi inlocuita de bicicleta sau de scuter."
  • "Am auzit ca oamenii spun prin redactie ca inchidem Adevarul de Seara. Nici nu se pune problema sa demolam ce-am construit. Dimpotriva, trebuie dezvoltat, dar prin crearea surselor de venit sanatoase. Iar in unele judete Adevarul de Seara a devenit foarte puternic" (...) Va dau de exemplu Ploiestiul. In acel oras distribuim zilnic 20.000 de exemplare. E cel mai puternic ziar. Nu avem nici un centimetru patrat de publicitate in el. Pentru ca nu avem organizatie comerciala la Ploiesti, redactia regionala fiind la Brasov."

Citeste mai mult pe Pagina de media