Grupul Leo Burnett a inregistrat o cifra de afaceri de 262,48 milioane lei in 2009, in crestere cu 14% fata de anul precedent (231,01 milioane lei), potrivit unei informari a grupului, ce precizeaza ca Starcom MediaVest Group, compania de media a grupului, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 170,3 milioane lei.

In euro, cifra de afaceri pe 2009, calculata la un curs mediu anual de 4,23 lei/euro, a fost de 62.05 milioane, dupa un 2008 cand cifra de afaceri, calculata la un curs mediu anual de 3,68 lei/euro, a fost de 62,77 milioane euro.

UPDATE Leo Burnett Group prezinta datele detaliate de cifra de afaceri si profit pentru fiecare dintre companiile grupului, in 2009.

Agentie - cifra de afaceri 2009 (lei), profit net 2009 (lei)

  • Leo Burnett: CA 70,22 milioane, Profit Net 1,51 milioane
  • Starcom MediaVest Group: CA 170,32 milioane, profit net 5,5 milioane
  • The Practice: CA 4,75 milioane, profit net 46.731
  • iLeo: CA 5,53 milioane; profit net 1,08 milioane
  • 23 Communication Ideas: CA 11,65 milioane, profit net 807.794

Grupul Leo Burnett isi prezinta rezultatele pozitive "in conditiile in care piata a scazut cu mai mult de 35%" anul trecut.

In prezentarea rezultatelor, Leo Burnett ia in considerare agentiile care faceau parte din grup si anul trecut: agentia de publicitate Leo Burnett&Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de PR The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si compania de cercetare a audientelor indoor Tru Media Research. La inceputul acestui an, grupul s-a extins cu doua noi companii.

  • In februarie a.c., Bogdan Naumovici, Creative Director la 23 Communication Ideas, spunea pentru HotNews.ro "pe 2009, la Leo Burnett a crescut profitul de 6 de ori, de la 60.000 de euro in anul precedent. Acum se apropie de 400.000. La 23 cifra de afaceri pe anul trecut e de vreo 2,5 milioane si profitul este pe undeva la vreo 180.000 de euro."

Ce cifre prezinta Leo Burnett Group in comunicatul de luni:

  • iLeo a inregistrat cea mai mare crestere procentuala a cifrei de afaceri in 2009 (43%)
  • Valoric, "cea mai importanta crestere apartine, din nou, lui Starcom MediaVest Group, care a finalizat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170.323.889 RON fata de 152.181.451 RON in 2008"
  • Grupul nu prezinta in comunicat datele de profit, dar informarea de presa il citeaza pe Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, potrivit caruia "am crescut in cifra de afaceri si in profitabilitate cu fiecare companie din grup"
  • In anul de criza 2009, agentiile din grup au avut, in total, in portofoliu 64 de clienti si 151 de branduri

Vezi comunicatul de presa aici