Ce spun practicienii romani de PR si jurnalistii despre practici precum publicitatea nemarcata sau influenta patronilor si a publicitarilor asupra presei reiese din varianta finala a studiului "Media Transparency in Romania", publicat de PR-Romania.ro. Razvan Ionescu va prelua conducerea diviziei web a AdevarulHolding, scrie Pagina de media. Iar agentia Rusu+Bortun anunta cooptarea Monicai Chermenschii, ex-BrandTailors.

  • 32% dintre practicienii de relatii publice si 16,9 dintre jurnalistii participanti la un studiu privind transparenta media in Romania spun ca este frecventa practica materialelor publicitate nemarcate in presa nationala, procentul jurnalistilor crescand semnificativ in cazul programelor TV. Acelasi studiu arata ca 35,4% dintre jurnalistii intervievati si 30% dintre practicienii de PR apreciaza ca in general continutul editorial e influentat de publicitari, iar 50,8% dintre jurnalisti si 44% dintre practicienii de PR cred ca patronul media are o influenta semnificativa in acest sens. Varianta finala a studiului "Media Transparency in Romania" - realizat de US Institute for Public Relations si Forum for International Communications si prezentat intr-o forma preliminara in toamna anului trecut - a fost publicata de PR-Romania.ro aici
  • Razvan Ionescu, pana acum sef peste operatiunile din Ucraina ale Adevarul Holding, va prelua pozitia de director al diviziei web a grupului media detinut de Dinu Patriciu, scrie Pagina de media. Fost redactor-sef al ziarului Evenimentul Zilei si, timp de cateva luni, redactor-sef Cotidianul, Razvan Ionescu lucreaza la Adevarul Holding din 2008.
  • Dupa patru ani in care a lucrat la BrandTailors, Monica Ileana Chermenschi s-a alaturat de la inceputul acestei luni agentiei Rusu+Bortun Brand Growers, pe pozitia de brand consultant si manager al unitatii de branding digital, potrivit unui comunicat al agentiei.