McCann Erickson nu va mai furniza servicii de media si creatie pentru Tnuva

de A.V.     HotNews.ro
Marţi, 13 iulie 2010, 16:21 Economie | Media & Publicitate


Agentia McCann Erickson a finalizat, incepand din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media si creatie, dupa o colaborare de aproape patru ani, a anuntat marti agentia de media. Motivele incetarii acestei colaborari nu au fost prezentate.

Grupul McCann Erickson a castigat brandul Tnuva - in urma unui pitch - inca de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in urma cu patru ani.

Oficialii celor doua companii nu au oferit informatii suplimentare pana la publicarea acestui material.

Amintim ca in luna septembrie a anului trecut conducerea pe partea operationala a McCann Erickson Romania a fost preluata de Sagit Tzur Lahav, care a ocupat anterior functia de vicepresedinte marketing la producatorul de lactate Tnuva Romania.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















653 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    dupa Vodafone, vine Tnuva (Marţi, 13 iulie 2010, 16:59)

    mitza [anonim]

    Nu pot sa nu spun ca reclama la Tnuva era total neinspirata.

    Un copil din anturajul meu a spus "dar de ce se stramba fetita? Nu e bun laptele?":)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by