ZenithOptimedia: Publicitatea globala va creste cu 3,5% in 2010
Potrivit ZenithOptimedia, in Europa Occidentala cheltuielile de publicitate ar urma sa creasca in 2010 cu 2,2%, crestere de peste cinci ori mai mare decat cea estimata anterior de agentie. Piata vest-europeana ar urma sa creasca cu 2,6% in 2011 si 3,4% in 2012, estimeaza ZenithOptimedia.
Combinat, principalele piete dezvoltate (America de Nord, Europa Occidentala si Japonia) ar urma sa inregistreze o crestede de 1,3% anul acesta, iar cresterea pentru toate celelalte zone va fi de 8,6%.
In Europa Centrala si de Est, care in 2009 a inregistrat o scadere a cheltuielilor de publicitate de 24,6%, ZenithOptimedia asteapta anul acesta o crestere rapida, de 11-26%, in tari precum Rusia, Slovenia, Serbia, Turcia si Ucraina, insa se asteapta la o scadere de 3-16% in tari precum Bulgaria, Estonia, Grecia sau Ungaria. Cu exceptia Greciei, toate pietele est-europene ar urma sa revina pe crestere in 2011, estimeaza sursa citata.

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență