Agentia Odyssey Communication, controlata de Dinu Patriciu, a castigat bugetul de creatie, media si servicii de marketing al Adevarul Holding, in timp ce bugetul de creatie pentru evenimentele grupului controlat de Dinu Patriciu va fi administrat de Tempo Advertising, potrivit unui comunicat Adevarul.

Acesta precizeaza ca cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii la care au participat BBDO Group, Mediaedge:cia Romania, OMD, Odyssey si Tempo Group.

Despre finalistii licitatiei a scris, initial, Orlando Nicoara pe blogul sau, acesta scriind, atunci, ca este vorba despre "un cont de cateva milioane euro, Adevarul fiind, in ultimul an, unul dintre cei mai importanti clienti media, ajungand in primele luni ale anului sa aiba un consum media similar cu marile grupuri telecom sau clientii din fmcg. Dupa plecarea lui Razvan Corneteanu au mai redus motoarele insa chiar si asa au ramas in top, de urmarit ce va fi in a doua parte a anului."

In aprilie, Paginademedia.ro estima ca in ultimul an (inclusiv primele luni din 2010) bugetul cheltuit de Adevarul Holding pe televiziuni s-a ridicat la 8,8-10 milioane de euro, contul fiind administrat pe parcursul perioadei de agentia Starcom MediaVest Group. In iunie, aceeasi sursa scria ca bugetul de marketing al Adevarul Holding urma sa fie redus la 7 milioane de euro.