Creditorii Catavencu SA au ales falimentul companiei

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 26 iulie 2010, 21:27 Economie | Media & Publicitate


Compania Catavencu SA intra in faliment, potrivit unei decizii luate, luni, la adunarea creditorilor, dupa cum a anuntat Pagina de media. Sursa precizeaza ca cel mai mare creditor al Catavencu SA este Realitatea Media, ce face parte, alaturi de Catavencu, din grupul controlat de Sorin Ovidiu Vantu.

Doru Buscu si alti reprezentanti ai grupului, care au dorit sa nu-si dezvaluie identitatea, au spus pentru HotNews.ro ca au fost informati ca in adunarea creditorilor s-a decis ca revista Academia Catavencu sa apara in continuare si ca este avuta in vedere vanzarea titlului, in cadrul procesului de recuperare a prejudiciului.


  • Doru Buscu, director editorial Academia Catavencu, pentru HotNews.ro: Informatia este reala. Societatea care editeaza revista Academia Catavencu si care a editat multe alte reviste intra in faliment. Revista apare in continuare. Marca urmeaza sa fie evaluata si vanduta.

Pagina de media noteaza ca principalul actionar al Catavencu SA, Realitatea Media, este totodata si principalul creditor al companiei.

Catavencu SA a depus, in martie, o cerere de declansare a procedurii de insolventa. reprezentantii grupului spunand atunci ca este vorba despre o procedura legala ce vizeaza reorganizarea societatii. Cererea a fost admisa, iar acum, intre reorganizare si faliment, creditorii au ales varianta din urma.


Citeste mai multe despre   
















6132 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    actionarul este si creditorul? (Luni, 26 iulie 2010, 21:43)

    popcorn monta [utilizator]

    si cum vine asta?eu imi sunt dator mie si ma bag in faliment?
    • +9 (11 voturi)    
      inginerie financiara marca SOV (Luni, 26 iulie 2010, 21:52)

      player [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      daca tu esti creditor cu 100000 de Ron si SOV cu 900000 de ron, activele se impart proportional tu 10% si SOV patronul creditor cu 90%..miroase a DNA
      • +8 (10 voturi)    
        depinde (Luni, 26 iulie 2010, 22:19)

        alex [anonim] i-a raspuns lui player

        Daca SOV are o datorie mai "smechera" el isi poate lua toti banii iar restul praful de pe toba.
    • +10 (12 voturi)    
      da (Luni, 26 iulie 2010, 22:09)

      alex [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Se poate cere si insolventa voluntara. Adica firma Catavencu SA putea cere singura insolventa.

      Oricum lichidatorul va investiga cum s-au format datoriile catre Realitatea. Daca sunt fraude in teorie ar trebui sa iasa la iveala.
      • +8 (10 voturi)    
        sunt lichidatori si lichidatori (Luni, 26 iulie 2010, 22:45)

        Jolly Roger [anonim] i-a raspuns lui alex

        Lumea asta a lichidatorilor este extrem de pestrita.
        In teorie lichidatorul face ce ati spus dv.
        In practica daca Realitatea Media (adica SOV) si-a umflat datoriile cu pompa (se pare ca e cel mai mare creditor) el a numit lichidatorul. Care lichidator nu e decit un cioclu platit de SOV sa duca Catavencu SA cu toate onorurile pe ultimul drum si sa dea impresia tuturor ca participa la o procedura concursuala, transparenta si corecta.
        El de fapt este un mascarici care trebuie sa dejoace tentativele oricui de a afla cum s-au facut acele datorii si sa puna bete in roate oricarui licitator pe bune pentru marca "Catzavecu" inregistrata la OSIM. Pentru ca nu-i asa aceasta va fi adjudecata de o firma cu actionar cipriot in actionari gen papusile Matrioska, ultimul fiind ghiciti cine?
        Nostim va fi ca din banii aceia partea leului va reveni tot lui SOV?
        Daca vreti sa stiti mai multe despre acest modus operandi vedeti ce s-a intimplat cu trustul de presa iesean Monitorul si cu grupul Gelsor?
        A propos stie cineva cine este lichidator la Catavencu SA ? Nu de alta dar ca pot sa va spun mai multe...
        • +1 (1 vot)    
          lichidator (Luni, 26 iulie 2010, 23:16)

          Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Jolly Roger

          Lichidatorul judiciar este Rominsolv SPRL.
          • 0 (0 voturi)    
            Rominsolv (Marţi, 27 iulie 2010, 21:59)

            Jolly Roger [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

            Rominsolv SPRL e firma lui G. Piperea, conferentiar la Facultatea de drept a Universitatii Bucuresti unde preda Drept Comercial si pe la la masterate - insolventa.

            SOV a luat (aproape) ce era mai bun de pe piata in materie de insolventa ca sa nu-l doara capul in procedura de faliment a Catavencu SA.
        • +4 (4 voturi)    
          mda (Luni, 26 iulie 2010, 23:40)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Jolly Roger

          Nu ma pricep eu asa bine, dar stiam ca lichidatorul il numeste instanta. Acuma poate SOV o fi avand cunostinte si poate sa traga tot felu de sfori.
          • +4 (4 voturi)    
            in detalii se gaseste totdeauna diavolul (Marţi, 27 iulie 2010, 7:46)

            Jolly Roger [anonim] i-a raspuns lui alex

            Asa era mai acu citiva ani. Intre timp bancile s-au dus cu lobby la parlament ca ele nu pot lucra cu lichidatorii numiti de judecatorii sindici. Si parlamentul a schimbat legea: judecatorul sindic numeste un administrator judiciar interimar. la prima adunare a creditorilor cine are mai multe voturi (adica mai multi bani de luat de la debitoare) ala poate numi un practician in insolventa definitiv.
            Nu e nimic rau in asta, si in domeniul asta e o piata libera, dar daca Realitatea Media e cel mai mare creditor al Catavencu SA, dovedeste ca cineva a anticipat asta si a decis sa nu scape lucrurile de sub control. Cind ai un grup de societati controlate de aceeasi entitate si care fac afaceri intre ele e usor sa creezi datorii din neant.
    • +7 (9 voturi)    
      si iti spun si de ce (Luni, 26 iulie 2010, 22:25)

      un inginer [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      eu imi sunt dator mie si bag in faliment partea aia a mea care are niste datorii catre terti! ce rezulta? nu mai dau banii catre terti! vine lichidatorul si imi executa (daca are ce!) bunurile de pe respectiva companie ca sa dea banii acelor terti! ;) e destul de veche; noutatatea este ca vrea sa vanda brandul, care chiar e considerat valoros
      • +3 (5 voturi)    
        si chestia asta e legala? (Luni, 26 iulie 2010, 22:42)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui un inginer

        o fi asa inghesuit vantu?da saracia in el?
      • +5 (5 voturi)    
        o mica corectura (Luni, 26 iulie 2010, 22:44)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui un inginer

        gresesti ceva esential: brandul ERA valoros, acum este in colaps cu pierderi record :)
        • +2 (2 voturi)    
          Cu Buscu era si normal! (Luni, 26 iulie 2010, 23:02)

          aac [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          Sau ai alta parere diferita de a mea cu 360 de grade?
          • +3 (3 voturi)    
            daca cineva (Marţi, 27 iulie 2010, 9:47)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui aac

            are o parere diferita, aceasta nu poate fi cu 360 gr. ci cu 180 gr.
            altfel, parerea lui fiind diferita cu 360 gr. ar insemna ca de fapt e de aceeasi parere cu tine.
        • +1 (1 vot)    
          fals, este fals (Luni, 26 iulie 2010, 23:07)

          geta [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

          brandul ESTE valoros, este in "colaps" din cauza unui business "haotic" in care a fost bagat. tine cont de faptul ca toate datoriile acumulate pe firma falimentara sunt facute de cu totul alte publicatii, care intre timp s-au inchis sau "au plecat" curate in casa noua. cred ca asta e singura solutie pt a-l duce mai departe
  • +8 (8 voturi)    
    baiat bun (Luni, 26 iulie 2010, 23:08)

    MirceaA [utilizator]

    baiat bun SOV, manca-mi-ar ciorapii de antrenament.
  • +5 (5 voturi)    
    Pai.. (Marţi, 27 iulie 2010, 0:03)

    Tibi [anonim]

    ..dupa 12 ani in care am cumparat saptamana de saptamana Catavencu si uneori chiar sufeream fiindca pe vremea aia Puterea isi permitea cu nonsalanta sa puna bocancul in gura oricui - nu ca azi cand e invers - ei bine intr-o buna zi am renuntat sa mai citesc/cumpar/deschid macar site/ legat de Catavencu fiindca s-au prostituat si pentru bani au inceput sa linga mainile pe care le-au scuipat un deceniu. Cand ti se intoarce stomacul pe dos nu mai cumperi revista, indiferent cat de mult ai iubit-o candva. Pesemne nu am fost singurul care a facut asta, ergo ii mananca falimentul acum pe fostii catavenci. Brand valoros? Academia Catavencu nu mai valoreaza absolut nimic de cativa ani. Rest in pieces.
    • +2 (2 voturi)    
      catavencu in faliment (Marţi, 27 iulie 2010, 7:30)

      toma arnautu [anonim] i-a raspuns lui Tibi

      Tibi, ai spus-o bine.
      Au devenit slugoiii unei taraturi.!
    • +2 (2 voturi)    
      Slugarnicie si obedienta (Marţi, 27 iulie 2010, 13:25)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Tibi

      Aveti dreptate domnule Tibi. Si eu cumparam cu religiozitate revista inca de pe vremea cand (pret de cateva numere) se numea 'Ceausecul'. Aveau un umor original tinerii aceia. Tineri, care odata cu trecerea timpului si revizuirea prioritatilor, nu mai sunt nici la fel de tineri si nici la fel de originali sau 'haiosi'. Au ales prostitutia si slugarnicia. Intelectuala, e adevarat, dar asta nu inseamna ca sunt mai putin supusi oprobriului celor care pana la momentul 'schimbarii foii' le erau fideli cititori. Nu e nimic mai degradant decat sa lingi slinos si obedient mana personajului pe care pana la acel moment l-ai dezavuat aproape in fiecare numar al revistei. Nu-i asa, stimati catzavenci, de la sublim la ridicol e o distanta atat de mica....
    • 0 (0 voturi)    
      Ai perfecta dreptate! (Marţi, 27 iulie 2010, 14:46)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui Tibi

      .
  • +2 (2 voturi)    
    practica veche in lume.... (Marţi, 27 iulie 2010, 9:40)

    giovani [anonim]

    De cand s-a dat legea falimentului si a insolventei , acest obicei este in floare in tarisoara noastra !
    Nu de mult , la iRealitatea , ni se spunea zi de zi ca 80 mii de firme au dat faliment sau au intrat in insolventa .
    Este o practica in Romania deschiderea unei firme , nu se platesc taxe si impozite ,eventual se obtin si ceva credite...iar atunci cand vin scadentele sau executiile silite se declara faliment !!!!
    Vantu nu a saracit , pur si simplu a mai dat o tzeapa :))
    Partea interesanta este ca sunt diabolici in inteligenta !
    De ex : cumpara o firma cu, cazier curat la registru de comert ....profita de bonitatea acestora si astfel reusesc sa dea niste tepi fabuloase .
    Se stie ca marea majoritate a agentilor economici , atunci cand incep o afacere cu un "client " nou , verifica acel client la Registrul de comert ( cifra de afaceri, profit declarat , creante , etc..)
    Atata timp cat legea permite astfel de practici , nu ar trebuii sa ii blamam .
    Poti sa blamezi un om care CUNOASTE legea si profita de slabiciunile ei ?
  • +1 (1 vot)    
    Era de asteptat... (Marţi, 27 iulie 2010, 9:44)

    urbanie [anonim]

    Am citit Catavencu saptamanal, inca de la PRIMUL numar... Dar, de cand SOV si-a pus malefica pata intunecata pe mintile celor ramasi (dupa plecarea Kamikaze) imi era din ce in ce mai sila de cei ramasi...Totul a culminat cu "numarul special" dedicat lui Basescu - cand s-a incalcat ultima limita a deontologiei profesionale...Culmea, la fel am patit-o si cu Cotidianul, de cand cu Nistorescu... Sunt ateu, dar vad ca Dumnezeu imi asculta rugile. Aferim, SOV & NUS...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version