Vodafone Romania a incheiat parteneriate cu trei regii de vanzari online, respectiv ARBOinteractive, F5 X-Media si Splendid Interactive, in urma carora site-urile adaptate pentru telefoanele mobile din portofoliul acestor companii vor putea afisa mesaje comerciale personalizate, a anuntat joi operatorul. Acest lucru este posibil dupa ce Vodafone a adaugat noi functionalitati serviciului de publicitate pe mobil, AdPlus, astfel incat pe site-urile de mobil se pot afisa mesaje comerciale personalizate, adaptate la profilul vizitatorilor, pe baza solicitarilor agentiilor de publicitate si ale clientilor-companii.

Serviciul utilizeaza criteriile de targetare oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat. Printre cele mai importante site-uri din portofoliul ARBOinteractive ce vor afisa mesajele comerciale personalizate se numara m.antena3.ro, m.hotnews.ro si sharemobile.com. Regia Splendid Interactive va extinde parteneriatul cu Vodafone Romania pe solutia de mobile advertising catre site-urile libertatea.ro, cancan.ro si capital.ro. Din portofoliul F5, serviciul AdPlus va fi implementat pe site-urile realitatea.mobi, m.cotidianul.ro, m.standard.ro.

Potrivit oficialilor Vodafone, prin serviciul AdPlus, clientii pot primi, doar cu acceptul lor, informatii de interes, mesaje comerciale sau continut personalizat.

Mai multe detalii aici.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) al Vodafone in Romania a scazut in perioada aprilie-iunie din acest an pana la 6,9 euro, dupa ce in aceeasi perioada a anului trecut acest indicator a fost de 8,1 euro, potrivit datelor anuntate saptamana trecuta de grupul Vodafone.

In trimestrul incheiat la sfarsitul lunii iunie din acest an, Vodafone a ajuns la peste 9,81 milioane utilizatori in Romania (n.r numar SIM-uri active), cu 286.000 utilizatori mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut si cu 89.000 de utilizatori mai mult decat in trimestrul incheiat in luna martie din 2010.