Antena 1 lanseaza, la sfarsitul acestei saptamani, o noua identitate a brandului sau, care, potrivit unui comunicat al postului, este "menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei".

Logo Antena 1Foto: Intact Media Group

Comunicatul de presa il citeaza pe Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1, potrivit caruia "procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra". Esenta brandului, spune el, este "divertisment in familie", postul propunandu-si "sa se adreseze familiei romanesti cu tot ce inseamna ea, rude, prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi".

Identitatea noua - ce pastreaza sloganul "Mereu aproape", creat in 1998 - va fi lansata in data de 18 septembrie si se manifesta prin elementele de identitate ale statiei si prin pachetul grafic, elementul central fiind ideea de "impreuna". Potrivit comunicatului:

  • Procesul de realizare a noii identitati de brand a durat aproape opt luni.
  • Antena 1 a lucrat cu agentia de branding BrandTailors pentru dezvoltarea platformei de identitate, iar pentru dramatizarea platformei - cu firma londoneza Red Bee Media, aleasa printr-o licitatie internationala la care au participat sapte companii de branding de televiziune.