Agentiile Scala JWT si Cohn&Jansen au anuntat, joi, ca au decis sa fuzioneze, noua companie urmand sa se numeasca Cohn&Jansen JWT. Potrivit unui comunicat de presa, actionariatul va fi format din cei care detineau cele doua companii - Petra Hoyos, respectiv Andrei Cohn, Cristina Jansen si Peter Jansen. Acesta din urma a explicat pentru HotNews.ro ca doua sunt motivele fuziunii: faptul ca sefii celor doua agentii se cunosteau foarte bine, respectiv ca partile isi completeaza portofoliul de clienti internationali si locali, ceea ce asigura "continuitate".

Sigla Cohn&Jansen JWTFoto: Scala JWT

Cohn&Jansen JWT va avea 50 de angajati si o cifra de afaceri combinata (exclusiv din fee-uri de agentie) de 1,8 milioane de euro, potrivit informarii de presa.

Peter Jansen a spus pentru HotNews.ro ca rezultatul fuziunii este "un parteneriat echilibrat", in care Andrei Cohn, Cristina Jansen si Peter Jansen au aproape 50% din noua companie, iar Petra Hoyos - "putin peste 50%". In acord exista si o parte variabila, primii trei putand obtine parti suplimentare, in functie de atingerea unor anumite tinte.

Peter Jansen:

  • Sunt doua motive foarte simple pentru aceasta fuziune. Primul - ne cunosteam, Andrei si Cristina o stiau foarte bine pe Petra. Apoi - ei au clienti internationali, noi clienti locali. Impreuna avem un "pool" de clienti locali si internationali, clienti activi care ne asigura continuitatea.
  • Intr-o saptamana ei (cei de la Scala) se vor muta la sediul nostru, al Cohn&Jansen
  • Andrei Cohn va fi creative director la Cohn&Jansen JWT, iar Cristina Jansen se va ocupa de online. Eu si Petra suntem parteneri "non-executive", dar vom ajuta in special in atragerea de "new business"
  • Anul viitor urmarim sa inregistram o cifra de afaceri in crestere cu 15%
  • Discutiile privind aceasta fuziune au inceput in urma cu mai multe luni

Petra Hoyos, citata in comunicat:

  • "Asa cum se intampla de multe ori in viata, cea mai buna solutie e chiar sub ochii tai, trebuie doar sa stii sa o gasesti. Pe de o parte, Scala JWT are in portofoliu o serie de clienti internationali, iar JWT este una dintre cele mai puternice retele din lume, desemnata de Adweek drept Agentia Anului la nivel global in 2009. In acelasi timp, Cohn&Jansen este o agentie locala solida, cu o reputatie creativa importanta, avand in portofoliu in special clienti locali."

Echipa manageriala a Cohn&Jansen JWT:

  • Alina Tudose - managing director
  • Andrei Cohn - creative director
  • Demetra Garbasevschi - head of business development
  • Georgeta Petrescu - chief financial officer

Agentia Cohn&Jansen JWT, ce va oferi servicii integrate - strategie, creatie, digital si direct marketing, este afiliata retelei globale JWT. Portofoliul companiei va reuni clienti precum Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), Romania Libera, Valvis Holding (Samburesti, Aqua Carpatica).