Millenium Communications isi schimba numele in Millenium People si se transforma in grup de comunicare ce reuneste sase entitati - Bortun.Olteanu, Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si Fundatia Gala Societatii Civile, potrivit unui comunicat de presa. The Institute, parte a Millenium People, va fi entitatea care se va ocupa de organizarea unor evenimente precum AdPrint, Internetics, Effie, ADOR.

Logo Millenium PeopleFoto: Millenium Communications

Comunicatul face un istoric al evolutiei Millenium in ultimii doi ani:

  • In 2008 apare Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare de brand
  • in 2009, aceasta agentie isi deschide agentia de branding digital R+B Cyber Growers
  • In 2010, din Millenium Communications se desprinde agentia de PR Bortun.Olteanu.
  • Dupa incheierea procesului de rebranding in Millenium People, grupul va mai include agentia specializata in servicii de BTL Millenium Special Events Agency si The Institute, unitatea care se va ocupa de organizarea festivalurilor proprii Millenium AdPrint si Internetics, dar si a festivalurilor Effie si ADOR, precum si a ADC*RO.

Andrei Bortun, presedinte Millenium People, este citat spunand ca:

  • "Toate diviziile de business ale vechiului Millenium au devenit atat de puternice, incat fiecare avea un tip de notorietate, o reputatie doar a sa. Era un pic schizofrenic: o parte importanta din comunitatea de marcom ne stia doar ca organizatori de festivaluri, eventual doar de AdPrint, altii stiau ca facem doar Internetics, altii stiau doar de Gala Societatii Civile sau cuplate. Era o parte care ne stia doar ca agentie de PR, alta doar ca agentie de BTL. Cand a aparut Rusu+Bortun Brand Growers, cu activitati de strategie si manifestare de brand, confuzia a atins un punct maxim"

Vezi detalii in comunicatul de presa