Saatchi&Saatchi a anuntat oficial, luni, ca a preluat contul de strategie si creatie pentru brandurile producatorului de lactate Tnuva. Ionut Bonoiu a preluat pozitia de redactor-sef Forbes Romania, scrie Reporter Virtual. Silviu Prigoana, Dan Voiculescu si Irina Schrotter conduc intr-un clasament al "celor mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul romanesc". Edipresse AS Romania nu prelungeste contractul de licenta pentru revista Joy, potrivit paginademedia.ro. BBC Worldwide si-a vandut participatia in Animal Planet.

  • Saatchi&Saatchi administreaza, din septembrie, contul de strategie si creatie pentru toate brandurile producatorului de lactate Tnuva, a anuntat oficial, luni, agentia de publicitate. Colaborarea a inceput in septembrie si s-a materializat pana acum prin campania de lansare a unei noi game de produse. Tnuva a incetat parteneriatul cu McCann Erickson pentru servicii de media si creatie in iulie a.c., contul de media fiind preluat de Zenith Media. Vezi mai multe in comunicatul Saatchi&Saatchi.
  • Ionut Bonoiu, ex-Business Magazin, a preluat pozitia de redactor-sef la revista Forbes, pozitie ocupata pana saptamana trecuta de Adriana Halpert, scrie Reporter Virtual, care il citeaza pe Peter Imre, director general Adevarul Holding.
  • Silviu Prigoana, Dan Voiculescu si Irina Schrotter conduc un clasament al celor mai cunoscute branduri personale ale antreprenorilor romani, top realizat pe baza unui studiu de piata realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz si prezentat, luni, in cadrul evenimentului ZileleBiz. In top 10 mai apar numele lui Viorel Catarama, Dan Sucu, Marius Ghenea, Ion Tiriac, Adrian Porumboiu, Ionut si Robert Negoita, Elan Schwartzenberg. Vezi detalii despre studiu aici.
  • Edipresse AS Romania nu va prelungi contractul de licenta pentru revista Joy, scrie paginademedia.ro, care o citeaza pe Cristina Simion, director general Edipresse AS. Ultima editie Joy este cea din decembrie-ianuarie, cand se incheie contractul de licenta cu Marquard Media. Potrivit sursei citate, Frances Evans, international licensing director Joy, spune ca exista interes pentru acest titlu din partea publisherilor din Romania.
  • BBC Worldwide, divizia comerciala a BBC, a vandut pentru suma de 156 milioane de dolari participatiile pe care le avea in reteaua globala Animal Planet si in reteaua Liv, prezenta pe piata latino-americana, potrivit Telegraph.co.uk. Cumparatorul este Discovery Communications, partener alaturi de BBC Worldwide in joint venture-ul ce opera cele doua posturi. Potrivit sursei citate, cu banii astfel obtinuti BBC Worldwide isi va continua strategia internationala de dezvoltare a unor canale exclusiv sub brandul BBC.