Agentia Webstyler a fost desemnata Agentia anului in cadrul celei de-a zecea editii a premiilor Internetics, dedicate industriei online din Romania. In cadrul galei de marti seara, au mai fost premiate agentiile Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania, in timp ce IAB Romania a acordat premiul "Webvertiserul anului" companiei ING.

Foto:

La categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare au fost acordate patru premii - un bronz (Odyssey - "Concert la injectoare"/Rompetrol), doua trofee de argint (Kinecto - "TuborgSound.ro", Webstyler - "Nae Pop"/Pfizer) si unul de aur (Webstyler - Fotbal Adevarat/Ursus Breweries).

La categoria Best Use Of, au fost premiate:

  • Odyssey (best use of viral video)
  • Apropo Media&Aegis Media (best use of advertising games)
  • Interactions (best use of e-mail marketing)
  • iLeo (best use of banners, best use of social media)

La categoria Campanii interactive, Apropo Media&Aegis Media au castigat bronz (lucrarea "Sofer de Romania" pentru ProMotor.ro), Kinecto a castigat argint (Lucrarea Tuborg Sound - muzica ta pe TV), iar Webstyler - aurul, cu lucrarea "Nae n-are aer!" (pentru Pfizer).

Un premiu special pentru "Best use of emoticon in technological environment" a fost acordat tot Webstyler, pentru lucrarea "Nu e poveste" (client: A&D Pharma).