Emil Budau si Alexandru Itcus au discutat astazi despre eficienta si popularitatea jocurilor publicitare. Desi experimentul lor cu "fabrica de masini virtuala" a fost un succes, cei doi sunt sceptici in ceea ce priveste disponibilitatea companiilor de a merge pe mana unei campanii de game advertising: "In comparatie cu TV-ul o campanie de game advertising este foarte ieftina, doar ca sper deosebire de alte tari, bugetele de online de la noi sunt extrem de mici, iar oamenii de la conducerea companiilor tin inca de scaun si nu gandesc in perspectiva, merg pe bine cunoscuta cale de mijloc."

Alexandru Itcus si Emil BudauFoto: Hotnews

Fragmente din inregistrarea realizata in studioul HotNews.ro:

  • Emil Budau: Este important numarul utilizatori, dar si cu ce ramane user-ul dupa un astfel de joc
  • E: Multi intra doar ca sa castige
  • Alex Itcus: Lumea compara informatiile din lumea virtuala cu cele traite in viata reala, cu ceea ce gaseste la standuri
  • E: Jocul nu are legatura cu brand-ul
  • E: Este vital ca brand-ul sa intre normal in viata publicului
  • A: Mentalitatea companiilor se schimba, nu vor dori sa mearga doar pe publicitatea clasica
  • E: Cuvantul cheie este clutter. Toate companiile de feresc de clutter, de aglomerarea dintr-un calup de publicitate
  • E: Atunci cand publicul cauta o informatie pe un site inseamna ca il intereseaza, ca are nevoie de ea, si atunci ii intra in cap, daca este bombardat cu informatie, ca in cazul TV-ului, omului nu ii ramane nimic in cap
  • E: In comparatie cu TV-ul, o campanie de game advertising este foarte ieftina
  • E: In alte tari bugetele de online au depasit bugetele de TV, in vreme ce la noi nu pot sa concept lucrul asta nici peste 5 ani

Urmariti integral materialul video: