Principalele ziare si saptamanale romanesti au continuat sa inregistreze scaderi ale vanzarilor medii pe aparitie in cel de-al treilea trimestru din acest an, potrivit ultimelor date BRAT. Comparativ cu perioada iulie-septembrie 2009, aproape toate pierd cumparatori sau stagneaza, iar fata de trimestrul al doilea din 2010, singurele publicatii care inregistreaza o crestere notabila a vanzarilor sunt Gazeta Sporturilor si Pro Sport.

In cel de-al treilea trimestru, vanzarile medii pe aparitie ale Adevarul au revenit sub pragul de 100.000 de exemplare, Evenimentul Zilei a pierdut 2.500 de cititori comparativ cu trimestrul precedent, pana la 20.000 de exemplare vandute in medie pe aparitie, scaderi notabile inregistrand si liderii pietei - tabloidele Click si Libertatea. Gazeta Sporturilor a crescut de la 42.000 de exemplare vandute in medie pe aparitie in T2 la 44.500, iar Pro Sport - de la 33.200 la 39.000.

Revista Kamikaze, lansata in primavara acestui an, a vandut, in medie pe aparitie, 6.600 de exemplare in cel de-al treilea trimestru (6.900 in trimestrul al doilea).

Publicatie - Vanzari medii pe editie T3 '10 - Vanzari T2 '10 - Vanzari T3 '09

  • Click 193.200 - 207.400 - 201.500
  • Libertatea 126.500 - 148.400 - 186.700
  • Adevarul - 91.000 - 116.700 - 114.200
  • Cancan 55.500 - 58.500 - 83.500
  • Jurnalul National 46.100 - 66.200 - 56.100
  • Gazeta Sporturilor 44.500 - 42.400 - 60.400
  • Romania libera 40.300 - 42.400 - 45.100
  • Pro Sport 39.000 - 33.200 - 47.300
  • Evenimentul Zilei 20.000 - 22.500 - 32.250
  • Gandul 12.200 - 13.200 - 13.700
  • Ziarul Financiar 12.200 - 12.300 - 15.700
  • Financiarul 3.800 - 9.000 - 3.400
  • Academia Catavencu 22.100 - 23.900 - 28.200
  • Kamikaze 6.600 - 6.900 - n/a
  • Saptamana Financiara 17.400 - 18.200 - 25.000
  • Capital 12.250 - 12.700 - 19.200
  • Business magazin 8.500 - 8.400 - 10.700
  • Forbes 6.100 - 8.200 - 6.900