Contul de media al Bergenbier S.A. trece de la Starcom la Initiative

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 9 decembrie 2010, 13:18 Economie | Media & Publicitate


Producatorul de bere Bergenbier SA va colabora, din februarie 2011, cu agentia Initiative pentru toate activitatile de media ale companiei, dupa trei ani de colaborare cu agentia Starcom, parte a grupului Leo Burnett, potrivit unui comunicat de presa.

Decizia vizeaza activitatile de strategie, planificare si achizitie de spatiu publicitar si nu afecteaza relatiile cu agentia Leo Burnett, care va fi, in continuare, agentia de brand si creatie pentru marcile Bergenbier S.A..

Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier SA, este citat in comunicat spunand ca "decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev si-a propus sa consolideze serviciile de media in cadrul IPG Media (Universal McCann si Initiative). Dorim sa ii multumim Starcom pentru colaborarea din ultimii trei ani si pentru proiectele frumoase dezvoltate impreuna".

Bergenbier S.A. produce marcile Bergenbier, Noroc, Beck's, Stella Artois, Lowenbrau si importa marcile belgiene Leffe si Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care cuprinde operatiuni in alte opt tari din Europa Centrala si de Est.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















724 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by